Szkolenia dla firm
Zarządzanie relacjami - warsztaty dla menedżerów oparte na wskaźniku osobowości MBTI®
Cele szkolenia:
Nabycie umiejętności budowania partnerskich relacji w środowisku zawodowym, zrozumienie różnic osobowościowych, usprawnienie komunikacji oraz podniesienie efektywności zarządzania zespołem.
Zapoznanie uczestników szkolenia z następującymi zagadnieniami:
Warsztat efektywnej i otwartej komunikacji
Cele szkolenia:
Budowanie u uczestników postawy pro – klienckiej, nastawionej na efektywną komunikację, gwarantującej odpowiednio wysoki poziom jakości obsługi klienta.
Zapoznanie uczestników szkolenia z następującymi zagadnieniami:
Warsztat z asertywności
Cele szkolenia:
Wykształcenie postawy asertywnej oraz związanych z nią zachowań, poprzez nabycie świadomości własnych praw i stosowaniu ich przy jednoczesnym poszanowaniu praw innych
Zapoznanie uczestników szkolenia z następującymi zagadnieniami:
Wpływ relacji międzyludzkich na jakość pracy i życia
Cele szkolenia:
Nabycie umiejętności budowania zdrowych relacji, opartych na partnerstwie, szacunku, akceptacji różnorodności oraz otwartości na otaczającą nas rzeczywistość
Zapoznanie uczestników szkolenia z następującymi zagadnieniami:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ: