DLA Kadry Medycznej
Zdarzenia medyczne, jak się przed nimi ustrzec? Zasady odszkodowania, zadośćuczynienia w świetle Ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
Cele szkolenia:
Zapoznanie z następującymi zagadnieniami:
Zdarzenia medyczne, jak się przed nimi ustrzec? Przestrzeganie standardów sanitarnych i higienicznych obowiązujących w placówkach medycznych i szpitalach
Cele szkolenia:
Zapoznanie z następującymi zagadnieniami:
Zmiany w Ustawie o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta – warsztat
Zapoznanie z następującymi zagadnieniami:
Przygotowanie do stosowania Rozporządzenia Unijnego o ochronie danych osobowych w placówkach medycznych
W dniu 4 maja 2016 r. w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej opublikowane zostało unijne Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Akt ten zastępuje dotychczas obowiązującą ustawę o ochronie danych osobowych. W rozporządzeniu przewidziano wiele nowych zadań zarówno dla administratorów danych, ale i dla „procesorów”- podmiotów przetwarzających dane na podstawie umowy powierzenia. Wprowadza również nową instytucję inspektora ochrony danych osobowych (dotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji). Rozporządzenie nakłada nowe obowiązki na podmioty przetwarzające dane oraz przyznają nowe uprawnienia podmiotom danych.
Zapoznanie z następującymi zagadnieniami:
Budowanie wizerunku placówki medycznej wśród pracowników oraz pacjentów
Zapoznanie z następującymi zagadnieniami:
Rozwiązywanie konfliktów w placówkach medycznych – narzędzia, metody i techniki
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z metodami łagodzenia i rozwiązywania konfliktów w środowisku medycznym w relacjach zarząd – personel medyczny, personel medyczny – pacjent , zarząd – pacjent placówki medycznej.
Zapoznanie z następującymi zagadnieniami:
KONFLIKT W PLACÓWCE MEDYCZNEJ
KOMUNIKACJA W KONFLIKCIE
MEDIACJA W TEORII I PRAKTYCE W PLACÓWCE MEDYCZNEJ
WARSZTAT MEDIATORA
SYMULACJA MEDIACJI W ŚRODOWISKU MEDYCZNYM
Komunikacja personel medyczny – pacjent – subordynacja pacjenta
Celem szkolenia jest podniesienie kultury organizacji w tym przypadku placówki medycznej poprzez wprowadzenie standardów efektywnej komunikacji z pacjentem. Takie podejście jak pokazują liczne badania naukowe zwiększy subordynacje pacjenta poprzez wzrost pozytywnego nastawienia do placówki medycznej i do proponowanego sposobu leczenia, wzrost zaufania opartego na relacjach personel medyczny – pacjent.
Zapoznanie z następującymi zagadnieniami:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
Uczestnicy:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ:
FORMY ZAJĘĆ: