Naszym celem jest podnoszenie kwalifikacji oraz inwestycja w wiedzę i umiejętności Pracowników oraz Kadry Zarządzającej przedsiębiorstw.
Naszą dewizą jest RZETELNOŚĆ I TROSKA O KLIENTA.
Działamy na rynku usług rozwojowych oraz rozliczania projektów ze środków finansowania
zewnętrznego i mamy świadomość odpowiedzialności za świadczone usługi.
Nasi Klienci mają prawo mieć wysokie oczekiwania a my spełniamy ich oczekiwania.
Wychodzimy naprzeciw wszelkim oczekiwaniom Klientów dotyczących wysokiej jakości szkoleń,
dbając o satysfakcję Klienta z każdej otrzymanej usługi i na każdym etapie jej realizacji.
Zobowiązania te realizujemy poprzez wyznaczanie odpowiednich celów dotyczących ciągłego
doskonalenia jakości świadczonych usług.
Wymaganą przez naszych Klientów wysoką jakość usług uzyskujemy poprzez:
- Współpracę z trenerami o wysokich kompetencjach, posiadających odpowiednie doświadczenie praktyczne;
- wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością według międzynarodowej normy ISO 9001:2015, zapewniającego nam dobrą organizację pracy i odpowiedni nadzór nad realizowanymi przez nas procesami;
- zapewnienie wymaganych zasobów do realizacji naszych usług na najwyższym poziomie jakościowym;
- dogłębną analizę potrzeb naszych Klientów;
- monitorowanie poziomu zadowolenia z naszych usług;
- poprawę skuteczności i efektywności procesów;
- ciągłe doskonalenie wdrożonego systemu zarządzania jakością;
- stosowania sprawdzonych i najlepszych metodologii i narzędzi przy realizacji naszych usług.
Zapewniając niezbędne zasoby do realizacji niniejszej polityki, zobowiązuję się do jej wdrażania
oraz ciągłego doskonalenia skuteczności zintegrowanego systemu zarządzania.
Warszawa, dnia 04.04.2018 r.
Joanna Smolińska
Właścicielka Firmy Interakcje