O Nas

Polityka Jakości

Polityka Jakości
Certyfikat ISO 9001

Naszym celem jest podnoszenie kwalifikacji oraz inwestycja w wiedzę i umiejętności Pracowników oraz Kadry Zarządzającej przedsiębiorstw.

Naszą dewizą jest RZETELNOŚĆ I TROSKA O KLIENTA.

Działamy na rynku usług rozwojowych oraz rozliczania projektów ze środków finansowania zewnętrznego i mamy świadomość odpowiedzialności za świadczone usługi.
Nasi Klienci mają prawo mieć wysokie oczekiwania a my spełniamy ich oczekiwania.
Wychodzimy naprzeciw wszelkim oczekiwaniom Klientów dotyczących wysokiej jakości szkoleń, dbając o satysfakcję Klienta z każdej otrzymanej usługi i na każdym etapie jej realizacji.
Zobowiązania te realizujemy poprzez wyznaczanie odpowiednich celów dotyczących ciągłego doskonalenia jakości świadczonych usług.

Wymaganą przez naszych Klientów wysoką jakość usług uzyskujemy poprzez:



Zapewniając niezbędne zasoby do realizacji niniejszej polityki, zobowiązuję się do jej wdrażania oraz ciągłego doskonalenia skuteczności zintegrowanego systemu zarządzania.

Warszawa, dnia 04.04.2018 r.

Joanna Smolińska
Właścicielka Firmy Interakcje